KAKAOLU MİNİKLER


            Ben bu kurabiyeyi çok yaparım ,özellikle oğlumla yapıyorum. O oyun oynuyor benimde işim bitiyor:))
Sizde çocuklarınızın eline verin ,oyun gibi eğleniyorlar........

                      MALZEMELER

Toz karışım için;

1 çay bardağı kakao,
1 çay bardağı pudra şekeri,
1 çay bardağı neskuınk (toz içecek kakaolu)

        Hamuru için;

 200 gr,tereyağı,
 3 adet yumurtanın sarısı (haşlanmış),
 Un.

        Bu malzemeyi kulak memesi yumuşaklığında yoğurun . Minik toplar yapıp,yağlı kağıt serilmiş tepsiye koyun ve 180 derecelik fırında pişirin.Sıcağı ile toz karışıma bulayın.
                  Afiyet Olsun.....

2 yorum:

  1. Merhaba blognuzu çok beğendim izlemeye aldım ellerinize sağlık herşey çok lezzetli görünüyor. Bende sizi blogma bekliyorum umarım kırmaz bize katılırsınız sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. Tabikide ,teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil