YUM YUM PASTA




















             Bu aralar ,bu tarz pasta çok  yapıyorum, görüntüsü şık oluyor. Bir o kadarda kolay,evimde artan malzemeler vardı ,attım kafadan,benim atmasyon pastalarım çok olur. Buda onlardan birisidir. Evde 2 dilim kekim kalmış ,onla başladım ve bu pasta çıktı ortaya . İsminide yum yum pasta koydum. İsminide uydurdum,tadı harika oldu,denemenizi tavsiye ederim. Evdeki kalan malzemelerinizi değerlendirmiş olusunuz:))

              YUM YUM PASTA
 Malzemeler;

     Tavanın içerisine; 2 adet rendelenmiş elma, 1 çay kaşığı tarçın, 1 çay bardağı şeker,2 yemek kaşığı tereyağı, portakal kabuğu rendesi, 1 yumurta,3 adet incir,3 adet kuru kayısı ,4 yemek kaşığı süt. Ocakta kavurdum. Rondo dan çektiğim fındık,5 adet petibör büsküvi,2 dilim keki ekledim tavadaki soğuyan karışıma . Resimde de gördüğünüz gibi,kelepçeli kalıba bastırarak yerleştirdim.

    PASTACI KREMASI;

  2 su bardağı süt,
  2,5 yemek kaşığı un,
 1 çay bardağı şeker,
 1 yumurta,
 1 vanilya,

         Bu malzemeyi tencerede muhallabi kıvamında pişirdim. Soğuyan kremamıza 1 paket krem şanti ilave ettim ve bolca çırptım.Bir gece dolapta beklettim. Kelepçeli kalıbı çıkarttım.
         Üzerine şeker hamurunu açıp,kalpli kubatlarla şekil verip kuruttum.(Her zaman hazır olur bu tarz süslerim,önceden hazırlarım). Süs olarak ,kırmızı,beyaz kalplerle süsledim.



0 yorum:

Yorum Gönder