KALPLİ BÖREK


          Benim facebooktada sayfam var ,zamanım olmuyor yazmaya.Çocuklarla,anca yetiştiriyorum. Ordan bu sayfama ,o sayfadan bu sayfaya yazılarımı kopyalıyorum Kusura bakmayın,inanın yetiştiremiyorum.......... 

 Facebook sayfamın linki:
http://www.facebook.com/pages/pastakasriblogspotcom/183890995053087?ref=hl

Hayırlı Sahurlar.....

KALPLİ PİŞİ

1 yumurta,
1 çay bardağı süt,
2 yemek kaşığı yoğurt,
1 çay kaşığı kabartma tozu,
Tuz,
Yeterince un.

İÇ HARCI;
1 adet kuru soğan,
2 adet haşlanmış patates,
Tuz,
Pul biber,
Kara biber.
Soğanı kare doğrayın 4 yemek kaşığı sıvıyağda kavurun, patatesleri ezin içerisine katın ve kavurun. Tuz ve baharatını ekleyin karıştırın. Soğusun harcınız.

Hamurunuz dinlensin. Açıp şeklini verin ,kalplerinizle,iç harcı koyup kapatın. Kenarlarını çatalla şekil verin. Kızgın yağda kızartın. Afiyet Olsun......

2 yorum:

  1. harikaaa
    herkes pişi yapar amaaaaaaa bu birbambaşka :)) ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim, bende sisi izlemeye aldım. Sevgiler....

    YanıtlaSil