LİMONRENDELİ FINDIKLI REVANİ





Bu benim facebooktaki sayfam. İki sayfamada yetebildiğimce yetişmeye çalışıyorum.Bazen toplu yüklüyorum,resim ve tariflerimi.Hayırlı ramazanlar........


FINDIKLI LİMONRENDELİ REVANİ TATLISI (Çok güzel oldu,yapmanızı tavsiye ederim,unun net ölçüsüde var. 22 yıl öncesi bir tarifti. Yağsız bir tatlı.)

MALZEMESİ;
3 yumurta,
1 çay bardağı irmik,
2 çay bardağı şeker,
5 çay bardağı un,
1 çay bardağı yoğurt,
1 kabartma tozu,
1 limon rendesi.

Üzerine: fındık kırıkları.

ŞERBETİ:

6 su bardağı su,
6 su bardağı şeker.
Şerbeti kaynatın ve ılısın.

YAPILIŞI:
Yumurta ve şekeri köpürtün. Yoğurtu karıştırın. İrmik , un, kabartmatozu ve limon rendesini koyup karıştırın. Yağladığınız yuvarlak borcama dökün ,önceden ısıttığınız 200 derecelik fırında pişirin.Keki fırından çıkar çıkmaz ılıttığınız şerbetle buluşturun.
Afiyet Olsun....

1 yorum:

  1. Eline sağlık revaniyi çok severim..Bloğunu izlemeye aldım benim bloğumada beklerim..

    YanıtlaSil