HAMBURGER EKMEĞİNDEN ALMAN PASTASI









Yapımı çok kolay gösterişi güzel olan doyumluk bir pasta. Bu ara bel fıtığımın ilerlemesinden dolayı kolaya kaçsamda,yine duramıyorum:))))) Evde istek çok olunca. Arabaşı istedi Çağkan. Yazda olsa yaparım yaptım resimledim fakat daha önce yayınladığım için yayınlamağı düşünmedim. 
Yaz başlayalı gezme geziyoruz. Çorlu,Bursa,Yozgat,Kumburgaz Kamp.........Çocukların okulu başlıyor artık gezme bitti.Arada eve uğruyoruz ve pastalar yapıp yayınlıyorum. Bugünde yaptığım pastam bu.......

MALZEMELER
5 adet hamburger ekmeği,

DIŞINI SÜSLEMEK İÇİN;Pudra şekeri.

MUHALLEBİSİ İÇİN;

2 su bardağı süt,
3 yemek kaşığı un,
1 yumurta,
1 çay bardağı şeker.

YAPILIŞI;

Tencerede bu malzemeleri karıştırın. Pütürsüz olması için ben süzgeçten geçirdim.Ocağınızda göz göz oluncaya kadar pişirin.İkiye kestiğiniz hamburger ekmeklerinizin arasına koyun ve kapatın. Soğusun. Servis ederken üzerine pudra şekerini küçük bir elekle eleyin.

Afiyet Olsun..............

1 yorum:

  1. http://pinarintarifdefteri.blogspot.com/ ellerınıze sağlık...sızı sayfama ekledim...bloğunuzu zıyarete geldım...sevgılerımı bırakıyorum...

    YanıtlaSil