PATATESLİ SANDAL SEFASI






                           Sayfamda çok yazamıyorum,resmi çekmek ,yayınlamak,üzerini yazmak........Anca yetiştiriyorum. Bazen eşim nerden girdin bu işe der gibi baksada ben seviyorum yaptıklarımı paylaşmayı:))))) Bu bir mutfak aşkı diyelim.Karim var mı? Yokkkkk:)))

                   Bu patatesi sandal sefasının şekli açık oluyormuş:))) Ben ilk gördüğümde poaçaların ağzı neden açılmış demiştim:))) Meğerse sandal şekli vermkemiş amaç:))) Bende o amaça uydum:)))

Facebook Sayfam;

http://www.facebook.com/pages/pastakasriblogspotcom/183890995053087?ref=hl

              MALZEMELER

         1 su bardağı süt,
         1 su bardağı sıvıyağı,
         1 su bardağı su,
         Maya,
         Tuz,
         2 yumurta (birinin sarısı dışına sürülecek).


          İÇ HARCI;
      3 haşlanmış patates,
      1 kuru soğan,
      Tuz,
      Pul biber ve karabiber.
      4 yemek kaşığı sıvı yağı. Bu malzemeleri ilk soğanı sonra diper malzemeleri karıştırıp tavada kavurun ve soğusun.

         YAPILIŞI;

    Hamurunuzu mayalayın. Küçük toplar yapıp içine harcınızı koyun ve az kapatın. Hepsini kapamayın. Üzerine yumurta sarısı sürüp. Tepside ikinci kez mayalandırıp önceden ısıttığınız fırında pişirin. 200 derece.


                      Afiyet Olsun...........

0 yorum:

Yorum Gönder