BİMBOM PASTASI (Pastanın ismini Burak Kaan'a ,tasarımı bana ait:))














                 Almanya'dan gelen,  ballı buğday gevreğini Burak Kaan bitiremedi . Bende kalan malzeme ile böyle bir uydurdum . Görüntüsüde tadıda çok güzel oldu.Üzerinede bitter çikolata ile hem görüntüsü hemde lezzeti güzel olsun düşüncesiye ekledim. Şahene oldu. Çocuklar çok sevdi.Dokuz adet çıktı . Kalan malzemeleriniz değerlendirmek isterseniz böyle uydurmaca tarifler ortaya çıkarta bilirsiniz. İsminide Burak Kaan'ım canım oğluşum koydu . bunun ismi ne olsun dedim, BİMBOM PASTA olsun dedi .Tabikide ismi Bimbom Pasta olur,çünkü Burak Kaan'ım istedi:))) Allah'ım hepimizin evlatlarını korusun,olmayanlarada evlat nasip etsin....
               Ben bunu bayramda yaptım. Yayınladım bir ara facebookta o kadar tarif isteyen oldu ki,inanın zamanım olmadı yazayım. Kusuruma bakmayın anca yazabildim. Şimdiden afiyet olsun.


             BİMBOM PASTA
     
          MALZEMELER;

      150 gr. Ballı buğday gevreği,(Konfleks),
      50 gr. fındık içi (robottan ince çekilmiş),
      1 yumurta akı,
      4 - 5 adet fındık kırığı ve kayısı çekirdeği kırıkları.

       ÜZERİ İÇİN;

     Bitter Çikolata (80 gr.).

         YAPILIŞI;
   
   1- Geniş bir kaba bu malzemeleri ekleyin, kaşıkla karıştırın. Elinizle yumurtayı karışıma yedirin ki yapışsın.
  2-Tupperware'nin üçüzleri ile şeklini bastırarak verdim.
  3-Üzerini bitter çikolata ile süsledim.
  4-150 derecelik fırında hafif pişirdim. (Çok pişirmeyin sadece yumurta pişsin yeterli.)

            NOT; Konfreks'iniz sizin ballı değilse mutlaka içerisine pudra şekeri veya 2-3 yemek kaşığı bal katabilirsiniz. Şeker oranını siz ayarlayabilirsiniz.
   

0 yorum:

Yorum Gönder