KIYMALI ANNE PİZZASI




            Herkes yapıyordur mutlaka böyle tarz pizza.Adını çocuklarım koydu.Tarif benim uydurmam.İnce seviyoruz biz,birinin üzeri yumurtalı oldu. Bütün işlem bittikten sonra yumurta sürüyorum üzerine. Geçen hafta pazar günü yapmıştım.O kadar çok tarif var ki eklenecek buda onlardan birisi idi.Bu gün fırsatını buldum yayaınlıyorum.....

  MALZEMELER;

1,5 su bardağı süt,
1 yumurta,
1 çay bardağı sıvı yağı,
1 adet Dr. Oetker maya,
Tuz,
Yeterince un.

Hamuru yoğurun ve mayalanması için kenara alın.

 İÇ HARCI;

300 gr. kıyma,
2 adet küçük kuru soğan,
4 adet domates,
2 adet yeşil biber,
1 tatlı kaşığı biber ve domates salçası,
1 çay bardağı su,
Tuz ,karabiber,pul biber,maydonoz,
1 çay bardağı sıvı yağı.

         Mutfak robotunuzdan ,kuru soğanınızı,biberinizi,maydonozunuzu,domatesinizi ayrı ayrı çekin.Geniş bir kaba kıymanızı ve bu çektiğiniz malzemeleri ekleyin.Tuz ,baharatınızı ekleyin.Ve karıştırın Biraz sulu  olsun.
        Mayalalan hamurunuzu yağlanmış tepsiye yayın,ince olsun.Kabarmasınıda düşünerekten inceliğini ayarlayın.Bu harcı yayın üzerine.İsterseniz üzerien 1 yumurtayı çırpıp sürersiniz.Veya kaşar rendeleyin üzerine. 200 derecelik fırınınızda pişirip ,dilimleyin.Sıcak servis yapın.

             AFİYET OLSUN.....















0 yorum:

Yorum Gönder