TULİP KAPLARLA KAKAOLU MUFFİN

                                                                                                                                                                                                         
                            Muffinleri klasik kaplarla değil ,değişik olsun diye bu seferde tulip kaplarda yapmak istedim . Sonuç mükemmel....
                           Biliyormusunuz bilmem,benim facebooktada sayfam var,oraya yazıyorum ve tarifimi buraya kopyalıyorum,inanın çocuklarla yetiştiremiyorum:))İki tarafada ayrı-ayrı yazmayı bende istiyorum fakat yetiştiremiyorum:(
                         
                     Sevgiler........


KAKAOLU MUFFİN
3 yumurta,
3 yemek kaşığı kakao,
100 gr.tereyağı,
1/2 su bardağı süt,
2 su bardağı un,
1 paket kabartma tozu,
1 su bardağı toz şeker.
Üzer İçin: fındık kırıkları.
Şekeri ve tereyağını mikserinizde karıştırın ,yumurtalarınızı ekleyin. Süt ekleyin. Kuru malzemeleri ekleyin. Kalıbınıza dökün,üzerine fındık parçacıkları dökün. 180 derecede önceden ısıttığınız fırında pişirin.


0 yorum:

Yorum Gönder