KAAN PASTASI



               Oğlum su çiçeği çıkarttı.Kaan'ıma böyle bir pasta yaptım :)) Kaan bey futbolu çok seviyor.Hasta  futbol oynayamıyor. Bende Kaan'ıma futbol sahalı bir pasta yaptım :)) Canım oğluşum seni çokkkkkkkk seviyorummmmmmmmmm..........

          Yeşil gıda boyası kullandım üzerine,yerken o katı alıyorum,yemiyoruz.

         
                                           Sevgiler......

        MALZEMELER;

     Üzeri için;

Hindistan cevizi,
Yeşil jel gıda boyası,

Arası İçin;
Framboaz,şanfıstığı drajesi.

Pandispanyası için;
3 yumurta,
40 gr. şeker (2 yemek kaşığı),
50 gr. un (yarım su bardağı),
2,5 gr. kabartma tozu (1 silme çay kaşığı),
1 paket vanilya,
10 gr. ovaleks (1 tatlı kaşığı),
25 gr. su (3 yemek kaşığı ).

      Yumurta, su, şeker 3 dk. mikserle çırpın.Diğer malzemeleri ekleyin 7  dk. çırpın. Yağlı kağıt serilmiş fırın tepsinize dökün.Ve 200 derecelik önceden ısıttığınız fırına koyun ,ayarınız fırınınız ısındıktan sonra 180 dereceye getirin ve pişirin. Soğuması için kenara alın.

             FRANSIZ KREMASI (Krem Patiseri)

1,5 su bardağı süt,
1 yumurta sarısı,
2,5 yemek kaşığı şeker,
1 yemek kaşığı un,
1 yemek kaşığı buğday nişastası,
Yarım paket vanilya,
40 gr. beyaz çikolata.
       Bütün malzemeyi tencereye alın ve tel karıştırıcı ile çırpın. Ocakta koyulaşıncaya kadar pişirin. Soğusun ve içerisine 3 su bardağı  kremşanti tozu dökün ve mikserle çırpın.

    ÜZERİNİN KREMASI;

1,5 su bardağı süt,
2 su bardağı kremşanti.

     YEŞİL GIDA BOYASI;Krem şantiyi hazırlayın içerisine 2 damla yeşil jel gıda boyası ekleyin.

      










                      Fransız kreması pişti ve soğuması için kenara alın,sonra 3 su bardağı kremşanti ekleyin ,mikserle çırpın.



                 Kremşantiyi  mikserle çırptım.
















 

                                       Üzerine hindistan cevizi serptim.







































0 yorum:

Yorum Gönder