KOLAY PASTA

  

              Bu gün Mevlüt Kandili.Ne kadar anlamlı ve güzel bir gün. Sizlere bu tatlı tadında güzel bir gün diliyorum. Allah'ım dualarınızı kabul etsin. Mevlüt Kandiliniz kutlu olsun.Sevgi ile kalın.....
                   
            Yapımı çok kolay bir pasta,canınız tatlı mı çekti hemen kolay pastayı yapabilirsiniz. Oğluşuma hemen yaptığım kolay bir pasta:)) Adını ben koydum .Evdeki olan malzemelerden acele ile yaptığım ve sonucun harika olduğu bir pastam.Buyurun tarifi......

         MALZEMELER;

       TABANI  İÇİN;

     1 paket kakaolu büsküvi,
     1 paket petibür büsküvi,
     200 gr. tereyağı,
     1 adet rendelenmiş havuç,
     3 adet rendelenmiş elma,
     1 çay kaşığı tarçın,
     1 tatlı kaşığı kakao,
     1 su bardağı kırılmış ceviz.

             Tavada tereyağını eritin rendelediğiniz havucu 2 dk. kavurun ,elmayı atın 2 dk. onunla kavurun.Kenara alın soğusun. Tarçını ve kakaoyu ekleyin karıştırın. Cevizi ekleyin karıştırın. Büsküvileri kırın içerisine koyun. Karıştırın.Borcamınıza yayın.

     SOSU ;

 1 paket hazır çikolata sosu.Tarife göre hazırlayın.

         Tabanını hazırladığınız pastanızın üzerine bu çikolata sosunu dökün. Üzerine kremşantiyi krema sıkma torbasına koydum ve ince şekiller verdim. Nar ile süsledim. Siz nasıl arzu ederseniz öyle süsleyin.

             AFİYET OLSUN.....





       
   
 


1 yorum: