FAVOREAT ANNELER GÜNÜMÜZÜ KUTLADI





            Blogger arkadaşımız sevgili Pastacı Kız Özlem ve Gönül İler'in daveti ile anneler gününü Favoreat ile Bridge Restaurantta gerçekleştirdik.İstanbul'lu bloggerler olaraktan çok eğlendik.

           www.favoreat.com. Sevgili Verde hanım biz bloggerlere Favoreat'ın,Türkiye'de ilk sosyal odaklı yemek ve pasta platformu olduğunu anlattı.Mutfağımızda pişen pastalarımızın kolayca satışa sunabileceğimizi ve ev pastası yemek isteyen hanımların verilen siparişlerle pay pal ile güvenli sorunsuz ödeme yapılacağından söz etti.
           
           Pastacı kız Özlem'in kurabiyesi süperdi. Emel Yılmaz Akan arkadaşımın keki çok lezzetli idi. Pınar arkadaşımın pastası harika idi. Bende Kakaolu Minik Toplara ,Tavsiye Evinde Teremyağ Gurme Şefika hanımın daveti ile katıldığım pasta yarışmasında ikinci oldum ,o kurabiyemi yaptım.

             Muratbey peynirlerine teşekkür ediyorum. En son çıkardığı peyniri harika .İsmini ben söylemeyeciğim siz bulun:)  Muratbey peynirleri şuan yarışma yapıyor bende katıldım sonucu bekliyorum:)))

            Liptonun ,Ege Sefası favorim,bugünkü yorgunluğumun  üzerine ,şimdi yaptım yudumluyorum:)) Oğlum çok beğendi.
       

             Knorr hariak lezzetli köfteler yapıyorum sizin sayenizde. Köfte harcınız harika.

                Yörsana teşekkür ediyorum. Yörsanın tava yoğurdu favorim.Yörsan diyorsan ,yörsana buyurun.
               
                 Carte Dor ile harika bir rulo pasta yapacağım,teşekkür ederim .Dondurmalarını oğlum çok seviyor. Bende pastacı olaraktan pasta ürünleri favorim.

                www.unilever.com.tr
           

                  Sponsor firmalara teşekkür ediyorum.
                     
                                           
                                                       SAYGILARIMLA.....







































0 yorum:

Yorum Gönder