KESKİNOĞLU ŞEFİNİ ARIYOR




                          Evet nihayet beklenen gün geldi.Bu gün günlerdir beklediğimiz keskinoğlunun yarışmasını yaptık. Yarışmadan ziyade sıcak,nezih bir ortamda olmaktan çok mutlu oldum. Ev sahipliğin msa yaptı.Bizleri çok güzel ağırladılar.Birbirinden değerli jüri üyelerimiz vardı. Keskinoğlu ile bir birinden değerli hanımlar,şık sunumları ile yemeklerini yaptı ve bende:)) Üç kişi ödülün sahibi oldu.Arkadaşlarımı tebrik ediyorum. Benmi ben kazanamadım. Pes etmedim , bir daha ki Keskinoğlu piliç yarışmasına katılacağım:)) Değerli takipçilerim sizde izlemede kalın ,Keskinoğlu yine bir yarışma yapabilir:)
                        Yarışmasa sadece İstanbul yoktu.Bursa,İzmir'dende yarışmacılar vardı.Bu yarışma Türkiye  geneli olan bir yarışma idi.Ben İstanbul'dan katıldım. Keskinoğluna bu güzel gün için teşekkür ediyor.                                   Keskinoğlu tavuklarını kullandığımı belirteyim:) Çok güzel ürünleri olan Keskinoğlu'nun filoto fit ve Tavuk suyunu denediniz mi harika,denemenizi tavsiye ederim.
                        Keskinoğlı piliç ve Ravika yağı ile yaptım bugünkü ; ''Sebzeli Tavuk Tantuni'' yemeğimi.

                        Bu güzel yarışmada benide ağırladığınız için Sayın Keskinoğluna teşekkür ediyorum.

                                                      SAYGILARIMLA.










0 yorum:

Yorum Gönder