MURATBEY BURGU PEYNİRİ





       

             Muratbey Burgu Peyniri ile blogger arkadaşlarımla,birbirinden lezzetli reçeteler hazırladık. Çocukların ve büyüklerin severek yediği  Muratbey Peynir' leri Burgu peyniri ile ''Bulgurlu Burgu Salatamı'' hazırladım.   'Sıra Dışı Peynir ile Sıra Dışı Tarifler '' yarışmasında Türkiye'de ilk ona girdim.

             Muratbey Peynirlerine yakışan ,nezih ,kaliteli bir ortamda bulunmaktan çok mutlu oldum. Bir birinden değerli jürilerimizle birlikte olduk.Dietisyenimiz,Ayşe Tüter hanım ve Oktay Ustamızın olması biz bloggerleri mutlu etti.Tv. de yıllardır gördüğümüz şefimizin ,mütevazı tavırları ile her zamanki gibi dikkat çekti. Kendini aşmış ,hoşgörülü,bir ağbi gibi bizlerle sohbet etti ve yarışmacıları rahatlattı.Yıllar öncesi yine bir yarışmada 160 tadım yapıp ,üç gün kendine gelemediğini anlattı:)) Blogerlarda hoş sohbetlerle ,ikramlıklarla Muratbey Peynirleri ile olmaktan çok mutlu oldular. Ben bu güzel ortamda olmaktan dolayı MURATBEY PEYNİRLERİNE  TEŞEKKÜR EDİYORUM. Muratbey Peynirleri ve çalışanları harika bir ev sahipliği yaptılar.Hoş sohbetleri ile biz bloggerlarla ayrı ayır ilgilendiler. Duygu hanım telefonla arayıp bizimle irtibata geçti.Sürekli arayıp yol tarif etti.Her şey ince ayrıntısına kadar düşünülmüş hoş bir ortamdı.Muratbey Peynirleri ,bol bol peynir çeşitlerinden yarışmacılara ikram etti. İkramlıkların hepside bir birinden lezzetli idi.Sıcak sunumlar harika idi. İlk üçe giremedim ama Türkiye'de ilk ona girmemde beni mutlu etti.Jürinin işi zordu. Adaletli bir seçim yapmak için içeri girdiler .Çok zorlandıklarını puanların bir birene  yakın olduğunu söyleyen Oktay Ustamız bizlerle olmaktan mutlu olduğunu söyledi.Muratbey Peynirleri biz bloggerlere peynir kolisi ile uğurladılar.

         Muratbey Peynir çeşitlerini sizlere sunmak istiyorum; Yöresel tatlardan Burgu harika.Kızartmak içinse Akdeniz peyniri harika.Benim çocuklarım kızarmış Akdeniz Muratbey Peynirini çok seviyor.Kahvaltıda her zaman kızartırım.Sizlerde bu lezzetten vazgeçemeyeceksiniz eminim.Burgunun görüntüsü süper,ama lezzetide görüntüsü kadar güzel.
Sürme peyniri Burak Kaan oğlum çok seviyor.Ekmeğe sürmesi kolay ve çokta lezzetli. Kaşarı ile tostumuza lezzet katıyor.Kalsiyum açısından oldukça zengin olan peynirin hayatımızda oldukça yeri ve önemi çok büyük.Helesi ev halkının sağlığı olunca ,çocuklar için kalsiyum çok önemli büyümesi için.Yaşlılar ve bizler için kalsiyum çok önemli kemik erimesi olmaması için. Yıllar öncesi bir hanımla tanıştım,süt ürünleri kullanmamış ve kemik erimesi başlamış.O günü ve o hanımı hiç unutmam ve yıllardır kendime,eşime ve çocuklarıma ne yapabilirimde kalsiyumu severek tüketebiliriz derdine düşerdim. Beslenme alışkanlığı çocukluktan gelen bir alışkanlık.Çocukken peyniri sevdirirsek çocuklara büyüyüncede kemik erimesi sorunu olmayacaktır. Muratbey Peynirleri ; çocuklarımızın  ve bizlerin  özel peynir çeşitleri ile kahvaltımızın vazgeçilmezi........
         

 














































                                   Muratbey Peynirleri bütün yarışmacıları düşünüp bir koli peynir hazırlamış. Teşekkür ediyorum ,çeşiti bol peynir koliniz için.



0 yorum:

Yorum Gönder