Chocolate Brownie



                       Farkındayım tarif yazmakta geciktim ,zamanım olmadı :((

 Marta Stewart'dan aldığım pastamda biraz değişiklik yaptım :)

           MALZEMELER;

   3 yumurta,
   1 su bardağı şeker,
   3/4 su bardağı sıvı yağı,
   1 su bardağı süt,
   25 gr. kakao,
   1 kabartma tozu,
   2 su bardağı un.

     1- Yumurtayı kar beyaz oluncaya kadar çırpın. Yumurta sarısınıda şekerle birlikte çırpın,
     2- Diğer malzemeleri ekleyin .
     3-Kalıbınızı yağlayın ve brownilerizi kalıba dökün.
     4- Önceden ısıttığınınız 180 derecelik fırınınızda pişirin.
     5- Soğuması için kenara alın.

              ÜZERİ İÇİN GANAJ ;

     100 gr. bitter kuvertür çikolata,
     100 gr. krema.

               Kremanızı geniş bir kaba alın ve ısıtın ( kaynatmayın ). Ocağınızın altını kapatın. Isınan  kremanıza parçaladığınız çikolatayı katın ve erimesi için karıştırın. Soğuduktan sonra ,akışkan olan ganajınızı brownienizin üzerine dökün. Soğuması için kenara alın. Bu işlemi yaparken kek kalıbınızdan çıkartmayın pastanızı. Üzerine kremşantiyi ince şerit gibi krema sıkma torbanızla sıkın. Üzerine istediğiniz şekli verin.Dinlendikten sonra kalıptan bıçak yardımı ile çıkartın.....

                           AFİYET OLSUN.........

     









5 yorum:

  1. sarı tabağı içindekiyle kaptım bennn :))

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor ellerine sağlık,mutlaka deneyeceğim canım, bir sorum olacak tarifin basında yumurtaların sadece beyazımı kullanılacak yoksa tümümü?

    YanıtlaSil
  3. Mutlu Badem tabikide alabilirsiniz :) Yakın olsam yapardım size:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Beğendim Paylaştım , teşekkür ederim cnm :) Yumurta sarısı şekerle karışacak ve diğer malzemelere eklenecek. 3 tam yumurta kullanıyoruz. Şimdiden ellerine sağlık cnmmmm

    YanıtlaSil
  5. Elinize sağlık,çok güzel gözüküyor. Pastanedeki hazır pastalar gibi..

    YanıtlaSil