DOST BLOGGERLER BULUŞMASI






Sevgili Oya Emerk  ''Oya Cuisine blogspot 'un sahibesi'' Dost bloggerler buluşması öğle yemeği partisi hazırladı,biz İstanbul'lu bloggerler için. Oya ablacığım naif, kibar , zarif tavırları ile gönlümüzü her zaman feteden canım ablam .Hepimiz Oya ablamızı çok seviyoruz. Nazik davetinin olduğu gün benim hastane kontrolüm vardı. Gitmem çok zordu ama....Böyle güzel bir günde benim gitmemem çok ayıp olacaktı . Sonuçta davet edildim ve gitmemek olmazdı. Şartlarımızı zorladım , kıyafet olaraktan , fönsüz bir saçla acele ile koşturdum..... 

Oya ablamın en son paylaştığı tarif harika en kısa zamanda deneyeceğim; http://www.oyascuisine.com/index.php/tr/tarifler/et-yemekleri/980-sebzeli-gerdan-terin 

Nezih bir ortam olan İstanbul Avrupa Yakasında Büyük Kulüpte sevgili birbirinden değerli blogger arkadaşlarımla buluştuk. 

Gazeteci Gönül hanım ve Zeynep'ciğimde o gün tanıştım harika sohbetlerimiz oldu.....

Oya ablamız, Emel'im ,Arzu'cuğum , Leyla'cığım,Arzu kankam, Funda'cığım, Selma'cığım ve ben harika bir gün geçirdik......

Bana hastahane çıkışında harika bir moral oldu. Teşekkür ederim Oya ablacığım bu nezih davetin içi. Sevgiler.......



























                                  Dost bloggerler toplantımız böyle sonuçlandı.

                                      En kötü günümüz böyle olsun .....

                                                                             Sevgiler.....



0 yorum:

Yorum Gönder