MÖLLER'S OMEGA 3 (BALIK YAĞI )



                    Oğluma güvenerek kullandığım Möller's Omega 3 balık yağını sizlerle paylaşmak istedim.

                    Kalitesine güvendiğim bu markayı benim oğluma kullandığım bilen firma oğluma yılbaşı hediyesi göndermiş teşekkür ediyorum Sayın; Möllers's Omega 3 .

                Sayın ; Ecz. Aynur Yardımcı hanımefendiye bu hoş , naif mektubu için teşekkür ediyorum.

     Bu kaliteli ürünü ben kullandığım için sizlerle paylaşmak istedim. Bazı takipçilerim her Eczanede var mı diye soruyorlar firmaya soralım her Eczanede var mı ? Facebook sayfasındanada takip edebilirsiniz bu kaliteli ürünü . Sorularınızıda oradan sorabilirsiniz değerli takipçilerim....

        https://www.facebook.com/MollersOmega3Turkiye?fref=ts

                       Sevgi ile kalın......

                                               Hoşçakalın....







0 yorum:

Yorum Gönder