FEBREZE EVENTS (Febreze, kötü kokuları maskelemek yerine ortadan kaldırıyor !)



                 Bu güzel ürün tanıtımı için İstanbul'lu bloggerler buluştuk.  Özlem hanımın nazik daveti ile keyif aldığım bir etkinlik oldu. Nezih ev sahipliği ile Özlem hanımı tanımaktan mutlu oldum.Araştırmacı yazar şefimiz Gülhan Kara'nın özel balık menüsünü tattıktan sonra Febreze'yi tanıdık. Kötü kokuları yok etmeyi amaçlayan Febreze ile tanıştım.  Evimde denedim hakikaten kötü kokuları yok ediyor. Orada çok anlatıldı Febreze ben anlatılana değil, kendi kullandığıma inanırım . Hakikaten anlatılan kadar kaliteli işini başaran bir ürün Febreze. Küçük boydaki ürünü evimde kullanıyorum , çok hoş bir koku giderici. Febreze , evde yaptığım balık kokusuna yok etmede yardımcım oldu.  Febreze, kötü kokuları maskelemek yerine ortadan kaldırıyor ! Kullanmanızı tavsiye ederim...........

               Gülhan hanımın , kendi kitabını imzalayıp biz bloggerlere hediye etmesi çok anlamlı idi. Hepimizle ayrı ayrı ilgilenen Gülhan hanım gönlümüzde taht kurdu:) Çok kibar , nezih tavırları ile bizlerin ilgisini her daim çekmeyi başaran sevdiğim örnek aldığım bir şef..........



























                 Bloggerler için hazırlanan hediyelerle, güler yüzlü bir şekilde uyurlandık......


0 yorum:

Yorum Gönder