OĞLUŞUM



                         Biricik oğlumun sevdiği araçlı doğum günü pastası . Yapmaya çalıştım istediğini ama çok acele edince bu pasta ortaya çıktı. Çok beğendi oğlum. İleride bu yazıyı okuyup çocuklarına gösterirsen bir fatiha okuyup anneciğine bir camii yaptırırsın inşallah canım oğlum. Seni çokkkkk seviyorum :)) Huysuz , akıllı , yardımsever, haram yemez, kul hakkı diye kimsenin parasına tenezzül etmeyen akıllı bir oğlum var benim. Seni çokkkkkkkk seviyorum canımsın, kanımsın, birtanemsin.Küçükken pasta yapan ellerine kurban olurum derdin , bende senin pasta yiyen ağzına kurban olurum. Biliyorum şuan bu yazıyı okurken ağlıyorsun ama hayat bu dünya fani, ölüm ani. Kars'tan hastalanıp Bursa'ya gittiğimde sen 8 yaşında idin hiç seninle ayrılmamıştık, ağlıyordun beni yolcu ederken havaalanında :(( Ben sana resmimi vermiştim beni özlersen bu resmimi öp demiştim . öyle yapmıştın beni özlersen resmimi öp . Seni çokkkkkk seviyorum huysuz ama annesini çok seven oğlum, Yolun, bahtın açık olsun. Her zaman dedğini yaptım seni hiç incitmek istemedim. Herşey senin iyiliğin içindi bunu unutma seni incitti isem özür dilerim........  Hep iyi ol diye uğraştım...


0 yorum:

Yorum Gönder