MAKORON



                     Akşam arkadaşımla Makoron kursuna gittik. 3 saat süren çalışmamızın sonucu bu harika makoronlar ortaya çıktı. Belgemide aldım. Evde daha önce yapmıştım. Buda hoş oldu :))

                      Bugün çokkkk yoğunum. Tarifi sonra yazacağım. Neden mi ? Dün Eminönüne pasta malzemesi almaya gittim. Kubatlar, şeker hamurları, süsler..... Bugün denemek amaçlı kurabiyeler yapacağım. Malum yılbaşı için. Butik Kurabiye çalışmayı çokkkkk seviyorum. Hamurunda neler mi var? Zencefilli, zerdeçallı, limonlu, portakallı.....  Harika olacaklar :)) Üzerinin süsleride sürpriz:)) Hadi ben kaçayım :)) Malum işim çokkkkkk



 






   Bizim evin halide bu :)) Oğluşuma yılbaşı ağacı süsledim. Kaan'cığım çok seviyor. Her yıl değişik süslerle süsleyip Kaan'ımla eğleniyoruz....
 
 
 
Sevgi ile kalın.....
 
 
 





2 yorum:

  1. I would like to thank you for the Monster Muscle X endeavors you have made in writing this content. Good post over again. I am looking forward for more updates.Youre so insightful, have so much real stuff to bring to the table. I hope that more people check out this and get what I got from.For more ==== >>>>>> http://guidemesupplements.com/monster-muscle-x/

    YanıtlaSil
  2. makaronun tarifini sabırsızlıkla bekliyorum doğrusu. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil