İTALYAN YEMEĞİ ( COOK ÜRÜNLERİ İLE WORKSHOP)




                            Cook ürünleri ile Ches'f Mutfak Akademisi Şef Serkan Bozkurt ve değerli şef ve şef adayları ile harika bir grupla harika yemekler yaptık. İTALYAN yemeği yaptık ama Türk damak tadına uygun yaptık. Süper oldu. Bazen gittiğim workshoplarda yabancı yemekler yapıyorum  ve karnım doymadan geliyorum :)) Ama bu workshopta doydum , süper lezzetli idi yaptığımız reçete.Yaptığımız yemekleri sıcak sıcak hemen masada tattık.

                           Ben hijyeni çok seven bir hanımım. Ne kadar temiz bir Mutfak Atolyesi idi. Bayıldım. Hiç bir yerde kirli bir yer yoktu. Çok temizzzzzzz. O atölyede yemek yapmaktan keyif aldım. Özellikle az kişi olmamız daha iyi idi. Şefimize bilmediğimiz çok sorular sorduk.Chef's Mutfak Akademisine misafir perverliği , için teşekkür ediyorum.


                                Cook ürünleri evimizde kullandığım ürünler. Kaliteli ve her çeşidi var. Daha önceden blogda yazmıştım. Pastacılıkta kullandığım en son çıkan ürünü pastacılar için süper. Yağlı kağıt ve aleminyum folya bir arada . Benim çok işime yarıyor. Tek tek altı açık olan pandispanyamin altına yapmakla uğraşmadan tek seferde altına sarıyor ve pişiriyorum. Daha modern hale gelen ne hoş ürünleri var.












                   Köfteleri sardım ve yumurta akı sürdüm ki açılmasın diye. Cook ile sardım ve bıçak ile ikiye kestim.








 
 
Karabuğday Risotto yapıyorum. İtalyan yemeklerini kendi damak tadımıza uygulamak harika idi....
 
 





                   2.TARİF  BRUSETTA

     Çok kolay ve görsel şöleni olan bir tarif. Tarifini Ankara'da oturun sevgili Asiye'ciğim  ve Bursa'da oturuan   Mürvet yengeciğim  tarifi yazdım. Gülmeyin aaa bu mu diye:)) Çok kolayyyy ,çocuk yapar :)) Ama çok lezzetli ve pratik .









              3. TARİF   SICAK TAHİNLİ KEK .

              Harika bir tarif oldu. Son an ve eve gecikme telaşı , koşturma bol . Yarısını yedim aklım kekte kaldı :)) Ama evde yapacağım en kısa zamanda:))) Yanında Framboazlı sorbe eşliğinde. Şefime sorbeyi sordum, dondurma makinasında yapılıyormuş. Tarifi aldım ama dondurma makinam olmadığı için sorba yapamayacağım:)) Olsun yanında dordurma ile servis edebilirsiniz :))






























                                   Başka güzel tariflerde görüşmek üzere sevgili takipçilerim :))


                                                            HOŞÇAKALIN.....





3 yorum:

  1. bayılırım italyana :-))

    YanıtlaSil
  2. hepsi nefis duruyor ama sıcak tahinli kek aklımı aldı tülin cim

    YanıtlaSil
  3. çok guzel bir etkinlik olmuş tarifleri alacagım sonradan :)

    YanıtlaSil