PRENSES PASTASI

Günaydın ♥♥ Mutlu pazarlar. Dün Çınar için yaptığım pastam. Mutlu yıllar Çınar ♥♡ PRENSES PASTA; Çok kolay bir tarif 26 yıl önce öğrendiğim çok sevilen bir pastam. 1990 'da evlenip Sinop'a gittim yalnızım o ara Raziye annemle tanıştım anne dediğime bakmayın çok genç havalı anne sevgisinde bir abla. Raziye ablamın torunudur Çınar♥♡ Çok tatlı Çınar . Gözdem'im oğluşu♥♡ Unutulmayacak bir anne şevkati ile eşim ve benim çok sevdiğimiz Raziye ablamdan öğrenmiştim bu pastayıda . Yıllar oldu ama yapılan iyiliği o güzel günleri, okeylerimizi, akşam sahurda bile birlikte olup Raziye ablamın yaptığı nefis kıymalı pizzayı, bu hafta ful doluyuz , haftayada gezmemiz bol o haftada günler , gezmeler..... UNUTULMAZ DOSTLUKLAR BULMAMIZ DİLEĞİ İLE.... KEKİ İÇİN;
★2Yumurta,
★2 fincan süt,
★1 fincan sıvıyağı,
★1/2 kabartma tozu,
★2 fincan toz şeker,
★Yeterince un (Kek olacak un ölçüsü akışkan bir kek kıvamı),
★Bir portakal kabuğu rendesi,
YAPILIŞI; ★Yumurta ve şeker köpürüncüye kadar çırpılır,
★Süt, sıvıyağı eklenip karıştırılır,
★Un ve kabarta tozu elenip eklenir,
★Portakal kabuğu rendelenip eklenir,
★Önceden ısıttığınız fırında pişirilip soğutulur.
KREMASI;
★1Paket kakaolu puding pişirilip kekin üzerine 1,5 yemek kaşığı dökülür.
Afiyet Olsun...





       

Mutlu Yıllar Çınar bebek......











3 yorum:

  1. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Çok kolay bir tarif 26 yıl önce öğrendiğim çok sevilen bir pastam. 1990 'da evlenip Sinop'a gittim yalnızım o ara Raziye annemle tanıştım anne dediğime bakmayın lawn salwar kameez , ladies lawn suits , pakistani lawn collection , pakistani suits online , embroidered lawn suits , pakistani suits , lown dress , pakistani printed suits , pakistani lawn suits with chiffon dupatta , lawn clothes çok genç havalı anne sevgisinde bir abla. Raziye ablamın torunudur Çınar♥♡ Çok tatlı Çınar . Gözdem'im oğluşu♥♡ Unutulmayacak bir anne şevkati ile eşim ve benim çok sevdiğimiz Raziye ablamdan öğrenmiştim bu pastayıda

    YanıtlaSil