MAKARNA BÖREĞİ









                Ekmek Kadayıfı tatlısı yazımı okuyanınız varsa ,buda onun devamı:)  Bu masayı ben rezerve ettirdim, gün bu ay bende idi,misafirim geldi. Epey koşturduğum bir gündü......

                MAKARNA BÖREĞİ

           1 paket makarna (bol suda,haşlayın ve süzün suyunu),
       
        1,5 Hazır yufka veya benim gibi evinizde kendiniz yapabilirsiniz,makarnanızın alt-üst kısmı için. Un ,su ,tuz yoğurdum ve iki adet beze yaptım. Böreğin ,alt ve üsttüne yaymak için yufka açın.
                 İÇ HARCI ;
            Peynir, Maydonoz.

                 SOSU;
             1 su bardağı yoğurt,
             2 çay bardağı süt,
             1,5 çay bardağı sıvıyağı,
             3 yumurta. Bu malzemeyi çırpın.

                    Yağlanmış, dikdörtgen borcamın altını yağlayın.Bir yufkayı tepsinin altına yayın.haşladığınız makarnanın yarısını dökün. Arasına peynir,maydonoz harcınızı yayın. Üzerine kalan makarnanızı dökün. Hazırladığınız sosu dökün üzerine. İkinci yufkanızı yerleştirin. Kalan 5-6 yemek kaşığı harcınızı sürün üzerine. Dilerseniz susam ve çörek otu ile süsleyebilirsiniz. 200 derecelik fırında pişirip, kare kesin.

                                         Afiyet Olsun.......

                           


           

0 yorum:

Yorum Gönder