CUPCAKE


























                       Bugün yaptığım cupcakelerin lezzeti harika oldu. Çok uğraştım ama değdi yaptığım. Hazır muffin kullanayım derken benim meşhur atmosyonlarımla başka bir lezzet ortaya çıkıyor:))) Değiştiriyorum sürekli ,aynı pastayı yapmıyorum. Malzemeyi fazlalaştırırım,ölçü kullanmam. Her seferinde farklı bir lezzet yakalarım. Şimdiden sizlere kolay gelsin. yaparsanız bende mutlu olurum güzel yorumlarınızı okudukça:))))
                      Bu günkü bu hazırlıklarım ,Ankara'dan oğlum geliyor. Üniverstede okuyor. Uykum yok.Hayırlısı ile bir gelse idi. Allah'ım bütün anne - babaların evlatlarını korusun.Anne olmak çok zormuş. Anne olunca annemin kıymetini anladım. Dahada iyi geçindim annemle . Biliyorum ki o benim için en iyisisni ister. Biliyorum ki o beni çok sever,koşulsuzca........

                      MALZEMELER

                KEKİ;
    1 paket hazır resimde gördüğünüz muffin. ( Kutunun arkasındaki tarifden farklı yaptım ben),
    2 adet yumurta,
    2 çay bardağı süt,
    1 çay bardağı sıvıyağı,
    1 paket kabartma tozu ,
    Yeterince un.
      Yumurta ve şekeri bolca çırptım. Süt ve sıvıyağı koydum,çırptım mikserle. Un ve kabartma tozunu eledim ve yavaş -yavaş ekledim. Un ölçüsünü siz ayarlayın. Bazen yumurta veya bardak ölçüsü farklı oluyor sizlerin. O yüzden siz ayarlayın kıvamınızı . Kekinizi kalıplara dökün ve fırınınızda pişirin ve soğusun. Krema sıkma torbamıza kremamızı koyalım ve kekimizin üzerien sıkalım. İstediğiniz süslerle süsleyin üzerlerini.Ben şeker hamuru ile kesip kuruttuğum süslerim ve hazır eminönünden aldığım yıldız şekerlerle süsledim.

           Pastacı Kreması;
   3 su bardağı süt,
   2 yemekkaşığı un,
   2 yemek kaşığı buğday nişastası,
   1,5 su bardağı şeker,
   1 vanilya,
   3 yumurta sarısı.

          Bütün malzemeyi ocakta pişirin ve istediğiniz renk jel gıda boyası ile karıştırın, 2 yemek kaşığı tereyağı ile karıştırın.
                              Afiyet Olsun.....

1 yorum:

  1. Harika görünüyor cupcakeleriniz rengarenk
    Ellerinize sağlık
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil