LAVAŞ



                           

               İlk defa evde lavaş yaptım. Ablamın tarifi ile güzel oldu. Ablam içerisine patates tozu koyuyormuş. Almanya'da. Bende patatesi haşladım. Yumuşak olması için patates konuluyor.Siz değerli blog arkadaşlarım ve takipçilerim için paylaşıyorum. Çocuklar uyudu . Şimdi zamanım oldu:)))

                     LAVAŞ
     3 adet orta boy haşlanmış patates. Maya,tuz, 2 su bardağı ılık su,un.

               Patatesi ve ılık suyunu el blendırı ile pürüzsüz bir kıvama getirdim. İsterseniz siz patates tozu kullanın,ben patatesimi kendim yaptım. Maya ve tuzunu ekleyin. Ununuda ekleyip yoğurun. Mayalanması için bekletin. Bezelere ayırıp ,un ile açın ve alt - üst pişirin. Ben lavaşları Adana kebabı yapacağım onun için kullanacağım. Sizlerde arzunuza göre kullanırsınız. Şimdiden afiyet olsun........

                                              Sevgilerimle......
   

0 yorum:

Yorum Gönder