HALLEY PASTA








                 Halley pastayı duymuştum ,hiç yapmamıştım.Keşke daha önce yapsaydım dedirten bir lezzet oldu. Ağzınıza aldığınızda halleyin dış çikolatası çok değişik bir pasta olduğunu kanıtladı bana. Gerçekten değişik bir lezzet. Şeklini değiştirdim. Benimde halley bastam bu oldu:)))

                Allah'ın rahmeti ,bereketi sizinle olsun.
                Gönül güneşiniz hiç solmasın,
                Yüzünüz aydın olsun,kabriniz nur dolsun,
                Makamınız FİRDEVS, dualarınız kabul olsun.
                Cumanız mübarek olsun......


          MALZEMELER;

 Halley (10 adet),
2 paket krem şanti,
2 su bardağı süt.

              1- Krem şantiyi sütle karıştırın ve koyulaşıncaya kadar çırpın. Buzdolabına koyun dinlensin. 1 - 2 saat sonra halleyleri 2 cm.'lik parçalar halinde bıçakla kesin veya elinizle kırın. Çok küçük olup ufalamayın sakın.

              2- Buzdolabınızdaki krem şantinizi alın ve halleyleri karıştırın.Borcama dökün. Buzdolabında dinlensin. Ertesi gün ister kara kesin,isterseniz benim gibi Tupperware'nin üçüzleri ile şeklini verin. Sos olarak ,bir kaşık pekmezi üzerinde gezdirdim. Siz arzu ederseniz üzerine çikolata sosu dökebilirsiniz. Şeklini yuvarlak kek kalıbınıza dökebilirsiniz.İstediğiniz şekli verebilirsiniz......

                        AFİYET OLSUN.......










0 yorum:

Yorum Gönder