TIRTIL KURABİYE


 
                          Yıl 1993 çok yapardım.O yıllarda Kars'ta idik.Canım oğlum Furkan'ım bir yaşında idi.Onu büyütürken bol bol pasta yapardım.Can sıkıntısı olmadı benim pasta yapışlarım.Hep severek yapmışımdır.O yıllarda pek meşhur bir kurabiye idi.Tırtıl kalıbımızı Ankara'dan arkadaşlarla toplu sipariş verip getirtmiştik. O ylları hatırladım.Çok gençtim......


MALZEMELER;

250 gr. margarin,
3,5 çay bardağı pudra şekeri,
2 adet yumurta,
1 adet vanilya,
1 adet kabartma tozu,
Alabildiğince un.

         YAPILIŞI;

    Oda sıcaklığında margarinimize pudra şekerini yediriyoruz. Diğer malzemeleri eleyip azar azar hamurumuzu yoğuruyoruz. Kurabiye hamurumuzu tırtıl kalıbımıza koyup şeklini veriyoruz. Önceden ısıttığımız fırında pişiriyoruz. Soğuduktan sonra üzerine pudra şekeri eliyoruz.


                        AFİYET OLSUN.......












0 yorum:

Yorum Gönder