YAZ AŞKI (Ananaslı)





Pastanın İsmi:YAZ AŞKI (Ananaslı)
Pastanın Malzemeleri:2 pat pandispanya,
MOUSSE İÇİN;2yumurta,100ml krema,
1 çay bardağı ananas püresi,jelatin.
KREMASI;100 ml.Schalgsahne,100 ml.Schmand,100 ml.Magerquark,2 yemek kaşığı ananas suyu (konserve),2 yemek kaşığı pudra şekeri,125ml. Speisequark,Sahnesteif 8+8=16 gr.
üST İÇİN ANANAS JÖLESİ İÇİN;1 çay bardağı konserve ananas suyu,yarım limon suyu,yarım paket tortenguss (Klar)
Pastanın Hazırlanışı:İlk pat pandispanyanın üzerine kremamızı mikserle çırpıp üzerine sürüyoruz(anansı minik doğrayıp sonradan içerisine koyuyoruz).İkinci pat pandispanyamızı koyuyoruz ananaslı moussemizi üzerien sürdüm. Ananaslı jöleyi pişirdim ve moussun üzerine 5 yemek kaşığı ince bir tabaka döktüm. Buzdolabında 2 saat dinlendirdim.Kenarlarını ve üzerini çikoltayı benmari erittim ve yağlı kağıtta döktüm üzerini pasta tarağı ile tarayıp şekil verdim 1 saat donması için beklettim. Üzerini süsledim.
AFİYET OLSUN...




0 yorum:

Yorum Gönder