VESTEL Mix&Go



              İstanbul'daki blogerler arkadaşlarımla , Vestelin yeni ürünü olan MİX&GO nun lansmanında idim. EKS Mutfağı olan 4.Levent Sappiere Avm . de yapılan worhshopta bu ürünle harika tarifler yaptık. Oldukça lezzetli olan içecek ve atıştırmalıklar Eyüp Şefimizin tarifleri ile can buldu.Çok pratik olan bu tarifleri yapıp ,çocuğunuzla spora gönderebilirsiniz. Bu ürünü hazırladıktan sonra aynı kapta ağzını kapatıp istediğiniz yere götürebilirsiniz. Oldukça şık kabı ile bardak görevi yapıyor.Kapağını açıp tüketebilirsiniz.Hazırladıktan sonra bardağa koymanıza gerek yok. Ben bulaşığın çok çıkmasını sevmediğim için bu özelliğinide çok sevdim MİS&GO nun :))

            Sizlerde damak tadınıza uygun , istediğiniz şekilde harika tarifler çıkartabilirsiniz MİX&GO nuz ile.......

           Mutfak renginize uygun renk seçmek isterseniz; kırmızı, turuncu, ve yeşil renkleri var. Benim mutfağım yeşil olduğu için yeşil favorim:)))
           Anneler günü için özel indirimde olan MİX&GO nuzu almakta gecikmeyin.Bu arada anneler gününüzü kutlar. Ailenizle birlikte ; sağlık,huzur,mutluluklar dilerim. Sevgi ile kalın.......

                                              Sevgilerimle.....






                         Hindistanecevizi .



  Bu tarif şefimize ait bir tarif. Buda benim yaptığım içecek. Lezzeti harika idi.Buyurun tarifi;


EGZOTİK VİTAMİNLER;

2 Kişilik.

      MALZEMELER;

1/2 su bardağı hindistan cevizi,
2 yemek kaşığı limon suyu,
1 adet muz,
2 dilim ananas,
2 su bardağı soğuk süt,
1 kase kırık buz.

        YAPILIŞI;

  Muzu soyup dilim dilim kesin.Ananası küçük küçük kesin. Mix&Go nun içerisine kırık buz ,muz,ananas,soğuk süt,limon suyu ve hindistan cevizi sütünü koyun MİX&GO nunuzu çalıştırın.15 sn.sonunda egzotik vitaminleriniz hazır içebilirsiniz.


                                       AFİYET OLSUN.........
                 




Resim yazısı ekle









  Bunu ben yaptım,şefimizin tarifi ile .

GÜN ARASI ATIŞTIRMALIKLAR;

MALZEMELER;

 1/2 su bardağı yulaf ezmesi,
2 adet kuru kayısı,
1/4 çay kaşığı tarçın,
1 adet yeşil elma,
1 yemek kaşığı bal,
1 kutu probiyotik yoğurt.

 YAPILIŞI;

Elma ve kayısıları  küp küp doğrayın.Mix&Go nun içerisine tüm malzemeleri koyup çalıştırın.20  saniye sonunda gün arası atıştırmalığınız hazır.

                               AFİYET OLSUN......








                   Eyüp şefimizin bizler için hazırladığı atıştırmalıklar. Harika idi.
















1 yorum:

  1. bir sorum olacaktı: meyveleri doğradıktan sonra şişeyi nasıl kullanıyoruz? onu anlayamadım

    YanıtlaSil