YAZ AŞKI (Çikolatalı)



Pastanın İsmi:YAZ AŞKI (Çikolatalı)
Pastanın Malzemeleri:2 pat pandispanya,
Beyaz çikolatalı MOUSSE İÇİN;2yumurta akı,200ml krema,200 gr. beyaz fildişi çikolata.

KREMASI;100 ml.Schalgsahne,100 ml.Schmand,100 ml.Magerquark,2 yemek kaşığı pudra şekeri,125ml. Speisequark,Sahnesteif 8+8=16 gr.100 gr. beyaz fildişi çikolata.
SÜSLEMEK İÇİN 160 gr. bitter çikolata.
Pastanın Hazırlanışı:KREMAMIZIN HAZIRLANMASI;Beyaz çikolatayı benmari eritip,diğer malzemeleri mikserle çırptıktan sonra erimiş beyaz çikolatayı kremaya ekleyin mikserle onuda karıştırın.

BEYAZ ÇİKOLATA MOUSSE;Kremayı tencerede kenarları kaynayınca ocağın altını kapatın ve fildişi çikolatayı içerisine koyun erisin.Yumurta beyazıköpürtün.İkisini tahta kaşıkla yumurta akları sönmeden karıştırın.

Pandispanyanın üzerine kremamızı mikserle çırpıp üzerine sürüyoruz.İkinci pat pandispanyamızı koyuyoruz beyaz çikolatalı moussemizi sürüyoruz. 80 gr. bitter çikolatayı benmari eritip üzerien döktüm. Kenar süslerinide 80 gr. bitter çikolatayı erittim yağlı kağıda döktüm.Donduktan sonra tarakla şekil verdim. Pastamın kenarlarına ve üzerine süs olarak kullandım.Buzdolabında 2 saat dinlendirdim.
AFİYET OLSUN...

0 yorum:

Yorum Gönder