TEREMYAĞ GURME (İkinci Oldum)








             Bu gün tavsiye Meleği olaraktan Şefika Günyel'in konuğu oldum.Harika,şeker bir hanım. İlk defa tanıştım ,Şefika hanımla.
             Tavsiye evi çok şıktı. Renan Tavukçuoğlu ,samimi ,içten bir şekilde harika ev sahipliği yaptı. Sevimli Gizem hanım çok tatlı idi.Biz melekleri harika ağırladılar. Biz melekler pastalar yaptık. Yapılan yarışmada ikinci oldum. Blogger arkadaşlarımın pastalarının lezzeti muhteşemdi.Şefika hanımın mantısı ve yaş pastası çok lezzetli idi.Masanın güzelliğine bakar mısınız? :)  Eeeee     biz Tavsiye Meleklerinede böyle bir masa yakışırdı :)) Süperdi.
             Bir gün öncesi  Leyla ,birinci olan arkadaşımla birlikte gitmek için sözleştik. Malum İstanbul'un trafiği .Bizi feribotu kaçırmamıza sebep oldu. Daha doğrusu Leyla'cığım gecikmesi ile kaçırdık:)) Leyla'cığım hep dakikim derken aaaaa bugün İstanbul'un trafiği Leyla'cığımı geciktirdi. 7 dk. gecikme ile bir saat sonraki feriborun gelmesini bekledik. O ara kahvelerimizi içmek için bekledik mecburen.Ve sonunda 6 dk. kalası aaaa Leyla saati unuttu. Koştuk ve sonunda yetiştik:)) İkinciyide kaçıracaktık:) Ve sonunda geçtik Avrupa Yakasından, Anadolu Yakasına:)) Ev harika ,ev sahipleri harika,bloggerler harika,pastalar harika,birde ben ikinci olunca pek bi mutlu  oldum :)))

               Teremyağ Gurme ile ilk defa tanıştım.Kurabiye yaparken yaptığım yağların sert olmasından oldukça zorlanırken ,Teremyağ Gurmenin yumuşak olması kurabiyemin çok kolay ,sorunsuzca olmasına sebep oldu. Yumuşak olması işimi kolaylaştırdı.

             Bu güzel gün için Tavsiye evine, Renan hanıma, Şefika hanıma, Gizem hanıma teşekkür ederim. :) Sevgili blogger arkadaşlarımla hoş bir etkinlik geçirdim sevgilerimi gönderiyorum .........

                    Gelelim tarifime;

       MALZEMELER;

    125 gr. Teremyağ Gurme,
    1 çay bardağı pudra şekeri,
    Yarım portakal kabuğu rendesi,
    1 yumurta,
    1 çay kaşığı kabartma tozu,
    Yeterince un.

1-Teremyağ Gurme ile pudra şekeri karıştırılır. Yumurta eklenir.
2-Diğer malzemeleri ekleyin ve yoğurun.
3-Tepsiye yağlı kağıdı serin ve üzerine minik toplar yapın .
4-170 derecelik fırında pişirin. Hafif pembeleşsin.
5-Fırından çıkar çıkmaz toz karışımın içerisine atın ve karıştırın.

                TOZ KARIŞIMI;

      Yarım çay bardağı kakao,
      Yarım çay bardağı kakaolu nesquink .

        PÜF NOKTASI;
 Kurabiye fırından çıkar çıkmaz toz karışıma bulanmalı . Üzerini toz karışım bir manto gibi sarıyor.

                                AFİYET OLSUN.......


































                     Evet sıra geldi hediyeme bu güzel günün ,ikinciliğin anısı bu güzel capceka kalıbı.



1 yorum: