MURATBEY PEYNİRLERİ ÖDÜL


                                           Muratbey Peynirlerinden bana  mail geldi ; 

                            Ne ince ve zarif bir davranış.Benim tarifimi sayfalarında yayınlamak istediler. Bende cevapladım. Ardından gelen ödülüm. 

                                        Bu nezih davranışı ile beni çok mutlu etti teşekkür ederim .............

                           Bizim evde Muratbey Peynirlerinden en çok sevileni Burgu peyniri.  ''Burgulu Sebzeli Kiş'' yaptım çok beğenildi. 

                          Muratbey peynirlerinin Labne peyniri ile kekler, chescake ,browniler çok yaparım. Sürme peyniri ile poğaça yaptım süper oldu.....

                          Muratbey peynirlerinin her çeşiti farklı güzel.....

                         Avrupadada bulabilmemiz harika. Avrupa ülkelerinede gönderiliyor........

                Bu arada mail adresimi sizlerle paylaşmak isterim ; xxguzgullerixx_71@hotmail.com




            Değerli takipçilerim Muratbey Peynirleri ile benim beğenilen ,ödül alan pek çok tariflerimden ve hafızamda güzel bir anı olarak kalacak mutluluğum olacak.

                             
                                                                             Sevgi ile kalın.............






           Muratbey Peynir çeşitlerinden gelen kolim.Teşekkür ederim ,bu çeşitler harika....

                     
                                   Gurur verici bir hediye.....

               

6 yorum:

  1. Muratbey burgu favori peynirlerimden biri :-))

    YanıtlaSil
  2. Audrey;
    Muratbey Burgu Peyniri evlerimizde Türkiye'de çok seviliyor . Ben Muratbey Labne peynirinide çok kullanırım. Gerçi her çeşiti süper Muratbey peynirlerinin.......

    YanıtlaSil
  3. İade-i ziyaret yapmak istedim :) Takipteyim ;)

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim :) Böyle cömert markaları seviyorum bende :) Bu arada bende takipteyim sizi :)

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim. Sizi blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve hemen izlemeye aldım. Ben de sizi bloguma beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Tebrik ederim, Muratbey peynirlerini bende severek kullanıyorum! Ayrıca İzmirli bir bloger olarak her toplantıda bizi desteklerinden dolayıda teşekkür ediyorum:) Sevgiler Tülin hanım!

    YanıtlaSil