ŞAMDAN ETİLER İSTANBUL



                            Geçen hafta çok yoğun bir hafta sonu geçirdim. İstanbul'da Kanyon'da Tipi Penyirleri tanıdımı , Bağdat caddesinde Nelipide tenıtımı ve Şamdan Garden Partye davetli idim. Çok yoruldum ama bunlar tatlı yorgunluklar diyelim. Tv.den gördüğüm Ayvaz şef ve Özlem Mekik hanımefendi ile tanıştık. Çok güzel bir mekan olan Şamdan Etilerde harika bir brunch keyfi yaptık İstanbul'lu blogger arkadaşlarımla. Çok lüx bir semt olmasına ragmen çok pahalı olmadığını düşündüğüm hoş bir mekandı. Hizmet süper, sıcak kanlı tavırları ile gönlümde güzel yer bırakan Özlem hanımefendi bizlerle tek tek ilgilendi ve süper eğlenceli bir burunch keyfi yaşattı bizlere.

                             Kahvaltıda resimlerini yayınlamakta ayrı bir keyif sizler benden bol resim istiyorsunuz böyle bir mekanında elimden geldiğince resmini bol yayınlamaya çalıştım. Gitmenizi tavsiye edeceğim, şık, nezih, hijyen bir mekan. Ben gittiğim işletmelerde özellikle ilk gördüğüm hijyen olması benden hijyen konusunda tam not aldılar:) Sigara böreğinde ben bol peynir severim bol peynirli sigara böreği süperdi. Hellim kızartmasını Kıbrıs'ta Reha Peynirlerini çok severdim. Kıbrıs'ta üç yıl yaşadım sevdiğim Hellim kızartmasını Kıbrıs Girne'deki gittiğim brunchlardaki tadı aldım. O yapılan sucuk neydi öyle süper bir lezzet . Ben Afyonun acılı sucuğunu çok severim ,o tadı aldım......


                              Daha çok lezzetlerden bahsetmeyim siz gidin ve görün .......














0 yorum:

Yorum Gönder