ARİSTE PEYNİRLERİ TADIM ETKİNLİĞİ



           Ariste Peynirleri tadım etkinliğine davet edildim. Bana çok uzak olmasına rağmen tadım etkinliğine gittim. .  Ariste  Peynirlerini İstanbul'lu biz bloggerlerle Brunch'ta buluşturdu.36 yıllık peynir firması olan Ariste Peynir'leri İstanbul'lu biz bloggerlerden tam not aldı:)
          İlk girince şirin , sevimli bir butik tarzı dükkan olması çok hoşuma gittti.Kahvaltımızı bir ev ortamı gibi samimi doğal olaraktan bizlerle buluşturan Aslı hanım bizlere Ariste Peynirleri hakkında bilgiler verdi. Tatlı sohbetlerle kahvaltımızı yaptık .
          Ben o sevimli ineklere  möler dedim:) Her yer mööö dolu idi. Şirinlik , sevimlilik katmış o möler  Ariste'ye:) İş yeri Beykoz'da .
           Levent Kanyon Macro Center'da minik mutfak atolyesine workshop için 4 kez gittim. Orada Mert Şefimiz'le mutfak atolyesinde güzel etkinlikler yaptık. Ariste Peynir'lerinide Kanyon Macro Center'da şık sunumları ile ilgimi çekmişti. İlk Ariste Peynirlerini Macro Center'da tanımıştım.

             Levent'te oturan ve Kanyon Macro Center'dan sürekli Ariste Peynirlerini alan arkadaşım Suzan Aksoy resimleri görünce benide çağırsa idin ayyyyy ben sürekli kullanıyorum diye bana sitem etti. Tatlı sitem:) Ariste Peynirini çok beğendiğini , evinde kullandığından bana bahsetti. Suzan benim çocukluk arkadaşım yıllardır görüşürüz. Markayı ve kalteyi seven bir arkadaşımdır. Nezih ve kibar arkadaşımın sürekli Kanyon'a gider . Ariste Peynirleri dikkatini Macro Center'de çekmiş ve kullanıyormuş. Bana Suzan'ın bir sorusu oldu . Bu İnek'leri nerden almışlar diyor?:) Bilmem sorayım dedim:) Peynir'in kalitesini biliyor ve kullanıyormuş . Peynirden emin ama merak bu ya, bu kadar İnek figürleri dikkatini çekmiş.......







              Macro center, Sarıyer Market, Üçler Market gibi perakende noktalarda da Ariste ürünlerini temin edebilirsiniz..  

Kavacık Soğuksu: 0216 341 41 15





                Lösev içinde peynirlerini bağışlamaları çok hoşuma gitti. Ne düşünceli bir hareket tebrik ederim Ariste Peynirlerini.....





                         O kadar çok çeşit peynir var ki , hangisi derseniz benim favorim ezine peyniri. Harika bir lezzet. Özellikle bazı peynirlerde tuz çok oluyor. Bu peynirlerde tuz oranı dengeli. Peynirinizi kesip masaya koyabilirsiniz. Önceden suya koyum tuzlu suyu çıksın derdiniz yok......









                      Kars'da eşimin görevi nedeni ile 6 yıl yaşadım ve Kars Gravyerini iyi bilirim.Kars'taki lezzetin aynısı idi...






















                 Bu sevimli hayvan figürlü peynirler çocuklarımıza özel. Harika peynir yemeyen çocuklar çubuklara takılmış bu peynirlere bayılacaklar. Lolipop şeker gibi şeker peynirler :)




             Son olaraktan 40 yıl hatri olan Türk kahvemizi Ariste Peynirleri sahibi Aslı hanım sıcacık sohbeti ile bizlere ikram etti. Güzel , keyifli bir  gündü :) Sayın Ariste Peynirleri teşekkür ediyorum beni Ariste Peynirleri ile tanıştırdığınız için. Başarılarınız daim olsun.......

           Başka bir etkinlikte görüşmek üzere değerli takipçilerim ve blogger dostlarım  sevgiler.....

     

2 yorum:

  1. Canım benim ne güzel ayrıntılar vermişin. Bir sonraki etkinlikte arkadaşını unutmayalım. Sevgiler selamlar.

    YanıtlaSil
  2. Canım benim ne güzel ayrıntılar vermişin. Bir sonraki etkinlikte arkadaşını unutmayalım. Sevgiler selamlar.

    YanıtlaSil