ROKA SOSLU PENNE RIGATE KALEM





                          Ben makarnamı , İtalyanlar gibi   Al Dente kıvamında pişiriyorum.7 dk. lık bir süre. Harika oluyor.

                          Al Dente kıvamını Uluslar arası yemek yarışmasında İtalyan Gusto şeften öğrenmiştim. O yarışmada İtalyan makarnamla üçüncü olmuştum.O günüde hatırlamış oldum:))

        https://www.youtube.com/watch?v=PZ8dO3JBVT0
   
        Youtube ; ''Paypal Gurme Bloggerler Yarışması  '' yazarak izleyebilirsiniz:) Çok eğlenceli bir gün geçirmiştim...

              MALZEMELER;

       Yarım paket Penne Rıgate Kalem makarna,
       100 gr. Roka,
       2 diş sarmısak,
       100 gr. lor peyniri,
        100 gr. krema,
        6 yemek kaşığı sıvı yağı.

        HAZIRLANIŞI;

        1-Makarnanızı Al Dente kıvamında yani 7 dk. kaynayan suyunuzun içerisine atın ve pişirin. Süzgeçle suyunu süzün.
        2-Tencerenizde sıvıyağı koyun sarımsakları soteleyin. Rokayı koyun karıştırın. Krema ve lor peynirini koyun. 2 dk. pişsin. Alın makarnanızın üzerine dökün. Üzerini Roka ile süsleyin.


                  AFİYET OLSUN....


0 yorum:

Yorum Gönder