''Türkiye Lezzet Hareketi Derneği '' Brunch'ta buluştu.(Tadım Etkinliği)




              Lezzet hanı pastakasri bloggeri olaraktan Sayın ''Türkiye Lezzet Hareketi Derneği '' başkanı Vasfi bey ve Blogger arkadaşım Funda'nın  daveti ile biz İstanbul bloggerleri Tarabya Bahçe Cafe'de pazar günü Brunc'ta buluştuk. Mekan harika idi. Çok kalabalık olmasına rağmen çalışanlar tertemiz bardaklarla bizler harika bir şekilde ağırladılar. Restorant sahibi kızı olaraktan zor bir iş olduğunu bilirim. En önemlisi müşteri memmuniyetidir. Ben ve oğlum memmun ayrıldık. Kaan'ım için oyun parkı vardı:)) Tabiiki benim içinde oğlumun beslenmesi idi:)) Çocuğunuz için isteyeceğiniz yumurtasından , cevizinden , yoğurdundan , confreksinden, balından , tereyağısından.... yok yok tu hani Allah için........Ailenizle gidip nezih bir ortamda mutlu ayrılacağınız hoş bir mekan.Bir daha gider misin derseniz ? Ailemle seve seve giderim. Gitmek isteyenlere şimdiden bol keyifler diliyorum. Birde çilekli su ile bol köpüklü Türk kahvesi içmeden gelmeyin derim:))) Sizlere bol bol resimlerimle bırakıyorum:)) 







                          Sayın dernek başkanımız Vasfi beyin bizlere verdiği eğitici ve öğretici konuşması. Bizlere '' Lezzet Hanları '' demesi çok sevimli bir isimdi:))



                    Sevgili Özlem Mekik arkadaşımız.Biz bloggerlerin kalbinde taht kurmuş değerli insan seni seviyoruz:))  '' Günümüz Lezzetleri ''  Kitabının ilk baskısın bittti. Almanızı tavsiye ederim. Çok güzel tarifler var. Neler mi mesela ; Limon Çanağında Parfe,Antep Fıstıklı Macoron bayıldım o tarifi ilk fırsatta denemek isterim,Çikolatalı Kalp Kek....... Çok güzel tarifler var. Farkkettiniz mi? Hep tatlı olanları saydım:) Demek ki sevgili takipçilerim ben pastakasri tatlıyı çok seviyorum ve zayıflayamıyorum:))
















                 Aşağıda  parkta oğlum ve arkadaşı çok eğlendiler....

       




               O gün harika pastaları ile Gurmania'da bizlerle idi . Tiramisunun lezzeti süperdi.




                Çok şirin birda pastahanesi var girişte...










                 Çalışanların bardakları büyük bir titizlikle temizlemesi dikkatimi çekti. Hiç bir nokta olmadan temizleyen gençler. İşlerini hakkı ile yapıyorlar. Biraz fazla hijyene önem veren bir hanım olaraktan tebrik ediyorum.....


                    Sevgili takipçilerim , bir başka etkinlikte bol bol resimle görüşmek üzere :))

                                                                                   

                                                                          Hoşçakalın.....




             

         


        

1 yorum:

  1. Your blog is definitely worth a read if anybody comes throughout it. Im lucky I did because now Ive obtained a whole new
    Black Label No view of this. I didnt realise that this issue was so important and so universal. You absolutely put it in perspective for me.
    Thanks for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it. http://www.healthsupreviews.com/black-label-no/


    YanıtlaSil