TİRAMİSU Dr. Oetker



                     Bu sefer kolay bir tiramisu yaptım. Hazır Dr. Oetker'in paketinde yazılan tarifi uyguladım  sonuç harika oldu.  Beni bilen bilir ben orijinal Tiramisu çok yaparım. Mascarpone peyniri ile ve kedi dili büskivisi ile yapıyorum . Bu sefer jazır yapmak istedim. Hazır pakette Labne peyniri, yumurta ve yağ evden kullandım. İçerisindeki malzemeleri üç paket onlarla bu Tiramisuyu yaptım. Dinlendirdim. Sonuçmu?:)) Benim yaptığım Orijinal Tiramisu gibi olmadı ama buda acil durumlarda yapılabilir. Bunu keki fırında pişiyor. Değişik oldu denemek isteyen olursa çabucak yapacağınız bir tarif. Normalde iki kek üst üste konacak ama ben üç keki üst üste koydum. Tabiikide ara katlarına krema sürdüm. Tarifte hepsi yazıyor.....


                           Sevgili takipçilerim ilk kez hazır ürün paylaştım sizlerle .....

                                  Sevgi ile kalın heppppppp mutlu ve sağlıklı olun....


                                          HOŞÇAKALIN....

0 yorum:

Yorum Gönder