2015 KLİKSA İSTABUL BLOGGER BULUŞMAMIZ







                     Kliksa 1. Blogger Buluşması ile biz İstanbul'lu  bloggerlar burchta ağırlandık.

                     Sabancı Topluluğu’nun online alışveriş platformu Kliksa, anne-bebek, kozmetik ve yaşam alanında yazdıkları yazılarla gündemi belirleyen bayan bloggerlar olaraktan ağırlanmaktan onur duyduk. “Bütün kızlar toplandık” konseptiyle Kliksa Genel Müdürü Nevgül Bilsel Safkan’ın ev sahipliğinde gerçekleşen buluşmaya 12 blogger katıldık. Buluşmanın kahvaltı bölümünün ardından bloggerlar, Kliksa’nın ve e-ticaret sektörünün odak noktası olduğu sohbet buluşmasında görüşlerini ve deneyimlerini paylaştı. Mini bir yarışmanın da düzenlendiği etkinlikte, yarışma sorularına doğru yanıt veren 3 bloggera hediyeleri sunuldu. Ayrıyeten 12 Bloggere çok şirin hediyeler verildi. Buluşma, çekilen keyif dolu hatıra fotoğraflarla son buldu.

                    Bu anlamlı blogger buluşmasında Kliksa ailesi ile olmaktan onur duydum. Bizi çok içten samimi evlerinde Teknosa ana binasında ağırladılar. Ailem gibi keyif aldığım bir etkinlik yaşadım.Ev sahiplerinin hepsinin gülen yüzlerine hayran kaldım. Harika bir ekiple çalışan Kliksa'dan memmun oldukları yüzlerinde gülücükten belli idi. Hepside gencecik prıl pırıl insanlar.Teşekkür ediyor ve mutlu yıllar diliyorum Sevgili  Kliksa ailesine.....

                    Gelelim Kliksa sayfasına ;  http://www.kliksa.com/ ziyaret edeniniz çoktur mutlaka. Ben uzun zamandır takip etmemiştim. Çok güzel indirimler gördüm. En çok tv. satıldığını duydum Kliksa'da . Kozmetik, spor malzemeleri,beyaz eşya... yok yok desem yanlış olmaz. Ücretsiz nezih kargoları ile sorunsuz evinize teslim ürününüzle mutlu olacağınıza emin olun. Ben iki gün önce tost makinası siparişi verdim ve iki içerisinde sorunsuzca bana ulaştı.Kliksa güvenilir firma......



    








                         Sevgili blogger arkadaşlarımla sevimli hatıra fotoğrafı vermesek olmaz idi :)) Çok şiriniz demi ? :))





                 Sevgili Kübra Hanım (Corporate Communications Assistant Manager ) , Anne Sultanlar 2014 Mayıs ayında Kliksa'nın sponsor olduğu canım arkadaşım İlknur'cuğumun etkinliğinde tanımıştım. Tam karşımda güle yüzü ile oturdu. Çok sıcak kanlı, ne tatlı gülüyor, şirin genç kız diye içimden düşünürken birbirimizle hoş sohbet kaynaştık. Meğerse Kübra hanım Kliksa sponsorumuz olduğu için gelmiş ve bize Kliksa ile ilgili uzun bir konuşma yapmıştı. Akıcı bir konuşması ile biz bloggerleri bilgilendirmişti. Hafta sonuda özellikle Kübra hanımla bu resmi anı olsun diye paylaşmak istedim :))
              
 

 
Sevgili takipçilerim başka bir etkinlikte görüşmek üzere sevgi ile kalın....
 
Mutlu yıllar.......
 
 
 
 

1 yorum:

  1. Çok hoş ve sıcak bir gündü.
    Tekrarlarında buluşmak üzere.
    Sevgiler

    YanıtlaSil