2016 BUTİK KURABİYELERİM HO HO :))





                        Ho Ho :)) Evet ben yaptım yine:)) Önce Eminöne Besan2a gittim ve bol bol malzeme aldım. Bir gün alış-veriş,birgün kurabiye yapımı ve birgün süslemesini yaptım. Ve sonuç bu güzellikler ortaya çıktı. Çok şirinler demi ? Bugünde Sürat Kargo ile 3 kişiye hediye gönderdim. Bakalım beğenecekler mi?  Bu yıl 2 gurupla yılbaşı çekilişi yaptık. Butik Pastacılar grubum ve blogger grubumla. Bana Ankara ve İstanbul çıktı. İki arkadaşıda hiç tanımıyorum . Profil resimlerine bakıp facebooktan ona göre hediyeler aldım ve bugün gönderdim. Yarın ellerine ulaşırmış. Bir postumda neler gönderdiğimi yayınlarım dilerseniz sevgili takçilerim.....



                                 Sevgi ile kalın....





                               



0 yorum:

Yorum Gönder