YAZ AŞKI (Orman Meyveli)



Pastanın İsmi:YAZ AŞKI (Orman Meyveli)
Pastanın Malzemeleri:KREMASI;1paket Schalgsahne 200 ml.
1 paket Sahmand 200 ml. 1 paket 250 gr. Speisequark,1 paket 200 ml.magerquark 2pakete 16 gr. Sahnesteif,2 damla mandalina esansı,Mandalina rendesi,2 yemek kaşığı pudra şekeri. Bütün malzeme mikserle çırpılır. 40 gr. beyaz fildişi çikolata benmari eritilir. Kremaya karıştırılır.
ORMAN MEYVELİ MOUSSE;?200 gram çiğ krema
?150 gram tozşeker
?120 gram çilek
?120 gram frambuaz
?70 gram yaban mersini
?70 gram karadut
?2 adet yumurta akı
?Tuz
?Taze nane

2 Padispanta,

SÜLEMEK İÇİN;3 adet Framboaz ,beyaz ve bitter çikolata çubukları. Framboaz sosu.
Pastanın Hazırlanışı:ORMAN MEYVELİ MOUSSE;?200 gram çiğ krema
?150 gram tozşeker
?120 gram çilek
?120 gram frambuaz
?70 gram yaban mersini
?70 gram karadut
?2 adet yumurta akı
?Tuz
?Taze nane
HAZIRLANIŞI;
?Orman meyvelerini 80 gram tozşeker ile tatlandırıp iri parçalar kalacak şekilde çatalla ezin. 3 adet taze nane yaprağını parçalayıp orman meyveli karışıma ekleyin. Buzdolabında 1 saat marine edin.
?Çiğ kremayı çırpın. Ayrı bir kapta yumurta akını 70 gram tozşeker ve bir tutam tuz ile çırpın. Çırpılmış kremayı marine ettiğiniz orman meyveli karışımla birleştirip karıştırın. Yumurta aklarını azar azar ilave edip tahta kaşık yardımıyla yavaşça karıştırın.
KREMASI;1paket Schalgsahne 200 ml.
1 paket Sahmand 200 ml. 1 paket 250 gr. Speisequark,1 paket 200 ml.magerquark 2pakete 16 gr. Sahnesteif,2 damla mandalina esansı,Mandalina rendesi,2 yemek kaşığı pudra şekeri. Bütün malzeme mikserle çırpılır. 40 gr. beyaz fildişi çikolata benmari eritilir. Kremaya karıştırılır.
Kremanın hazırlanışı;Bütün malzemeyi geniş bir kaba alıp miikserle çırpın.40 gr. beyaz çikolatayı benmari usulü ile eritin ,krema ile karıştırın.Buzdolabında 1 saat dinlendirin.
ÇİKOLATA UZUN ŞERİT SÜSÜ İÇİN ; Bitter çikolatayı ve beyaz fildişi çikolatayı benmari erittim ve yağlı kağıdın üzerine ince yaydım.Pasta tarağı ile üzerinden çizgiler yaptım ve buzdolabında dondu.Sonra aralarını açtım uzun şeritler elde ettim.Onları kırdım ve üzerine kenarlarına pastamın kullandım.
PASTAMIZIN HAZIRLANIŞI; 18 cm.altı delik kalıbın altına yağlı kağıt serin. Üzerine kalıbı koydum ve framboaz sosu döktüm çok ince.Orman meyveli mousse dökelim. Pandispanyamızı üzerine koyalım. Kremamızı koyalım arakata çikolatalı şanfistığı drajesi ,çikolata parçaları koyalım.En son pandispanya koyalım. Pastamızı kalıpla bir gece dolapta bekletelim. Servis ederken ters çevirelim alt kısmı yukarıda olacak.Çemberden çıkarın. Üzerine beyaz ve bitter çikolatayı eritip şekil vermiştik ince uzun . O çikolataları serpelim. Üzerine framboazı beyaz jöle ile karıştırdım ve üzerine süs olarak koydum. Kenarlarını çikolata çubukları ile süsledim.

NOT ;Mousse ve krema artıyor.
AFİYET OLSUN....

0 yorum:

Yorum Gönder