PİRATE PARTY - KORSAN PARTİ (BURAK KAAN)



Pastakasrına yakışır bir parti hazırlamak istedim.İki hafta sonunda bu masam ortaya çıktı.Eminönü'ne gittim. Bakırköy'e gittim.Kendi bulunduğum semtte pasta malzemeleri olan yerlerden buldum. Bazı malzemelerim evde malum epeyce malzemem vardı. Derken bu güzellikler ortaya çıktı. Oğlum 30 Ağustos'ta doğdu.Lütfen maşallah der misiniz bakarken? :) Amacım sizlere fikir olsun .Sizlerde böyle şık masalar hazırlayabilirsiniz:)

      Bu resimlere bakarken lütfen maşallah dermisiniz ?:) Ve bu dua ;  "Euzu bi kelimâtillâhi't-tâmmeti min kulli şeytanin ve hammetin ve min külli aynin lammeh." Nazara çok inanırım.O gün oğlum düştü alnını şişirdi. İki borcam kırıldı,capceka stantı siyah masanın üzerine düştü ,kremaları siyah masa örtüsünü maffetti. neyseki yedekte cap ceka vardı.Annenin nazarıda değer derler.Benim mi nazarım değdi ? Ben samimi ve içten bir insan olduğumu düşünerekten her şeyi yazıyorum. Sizlerinde saimimiyetime güvendiğinizi tahmin ediyorum :)) Doğum günümüzden her ayrıntıyı sizlerle paylaştım. İnternetten çıktı ile yaptım o süsleri.Tek tek üzerlerini yazdım. Çok büyük bir emek ve yorgunlukla Korsan Partimiz bitti.
Sormak istediğiniz sorular var ise,facebookta pastakasrına yazabilirsiniz. Seve seve yardımcı olurum.Ben İstanbul'da yaşadığım için malzeme konusunda çok şanslıyım.Hiç düşünemiyorum. Yaşadığı şehirde pasta malzemesi bulamayanlar varmış. Facebook pastakasrına yazan takipçilerim oluyor. Burdanda yazayım internetten çok sayfa var sizlere kargo ile yardımcı olabileceklerdir eminim. Kargo ile evinize teslim olur.
Tek tek sizlere resimledim. Pastamın tarifini yazacağım.10 yumurtalı bir tarifim vardı onu kullandım.

 İyi seyirler.....
































































                         Aşağıda ki resimler evdeki günlerdir tek tek uğraştığım resimler;

























































































































0 yorum:

Yorum Gönder